Menu

Vervoer


Vraag uw abonnement aan voor 21 juli 2017
Zorg dat u eerst een OV-chipkaart hebt aangevraagd.

Aanvraag busabonnement

Deze aanvraag geldt alleen voor PZ-leerlingen. Houd de OV-chipkaart bij de hand. Heeft u deze nog niet aangevraagd doe dat dan eerst via www.ov-chipkaart.nl 




Contact

Opmerkingen of vragen over het vervoer?Het komt wel eens voor dat er opmerkingen, klachten en/of vragen zijn met betrekking tot het vervoer. De diverse vervoersmaatschappijen hebben hiervoor een eigen telefoonlijn geopend. Het telefoonnummer van Connexxion voor dit soort zaken is: 0900-2666399.
Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van de klantenservice van Connexxion.

Voor de leerlingen uit Elburg/Nunspeet/Oldebroek:
Het telefoonnummer van Syntus is: 088 - 033 13 60. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van de klantenservice van Syntus.

Wanneer uw opmerking of klacht niet zozeer betrekking heeft op de wijze van het vervoer, maar meer op het gedrag van de passagiers (beter is: van onze leerlingen, van medeleerlingen t.o.v. uw kinderen), neemt u dan contact op met de teamleider van uw kind. Wanneer een voorval zo snel mogelijk gemeld wordt (namen van de betrokkenen, tijdstip, gebeurtenis, etc.) kunnen we wellicht ook snel handelen. 


Kaart kwijt?

Wat te doen bij verlies van een busabonnement?Als het een OV-chipkaart betreft neem dan contact op met de klantenservice van de OV-chipkaart: 0900-0980. Betreft het een zichtkaart dan dient de leerling een duplicaat aan te vragen via de administratie van de Pieter Zandt scholengemeenschap. De kosten van een duplicaat bedragen €11,-. Een duplicaat wordt slechts één keer per schooljaar verstrekt.